Ik heb een klacht
Wij spannen ons elke dag in om u en andere patiënten de juiste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u. Wanneer u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk of kritiek heeft over de werkwijze of bejegening, stellen we het op prijs dat u dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te gaan of door te mailen/bellen. Onafhankelijke klachtenfunctionaris Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris bemiddeld, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van DOKh vindt u hier.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie huisartsenzorg.
Ik heb een suggestie of wil een compliment geven
Voor complimenten en suggesties staan wij altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de dienstverlening of over een medewerker of als u ideeën heeft hoe het beter kan. Uw verbetersuggestie of compliment kunt u kenbaar maken door ons te mailen: eilandpraktijktexel@zorgring.nl
Vragen? Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via de praktijk: 0222-316234